Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46239
   


Автор запитання: Світлана із міста: Київ :: Запитання: 48255  
Світлана запитує:
Добрий день. Потрібна література про використання вебквестів у навчанні. Дякую.
Наша відповідь:
Світлано, добрий день. Література за вашим запитом:
Барнич О. В. Розвиток емоційного інтелекту при створенні креативних продуктів молодшими школярами на уроках читання [Електронний ресурс] / О. В. Барнич, І. М. Кравченко, І. С. Турчина // Education and pedagogical sciences. — 2021. — № 1. — С. 12-21. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2021_1_3.
Бескорса О. С. Інноваційні технології навчання читання у практиці сучасної початкової школи [Електронний ресурс] / О. С. Бескорса, Д. А. Моторіна // Інноваційна педагогіка. — 2019. — Вип. 12(1). — С. 23-26. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_12(1)__6.
Голуб Н. Розвиток навичок читання у молодших школярів: перспективи формування читацької компетентності [Електронний ресурс] / Н. Голуб // Педагогічний пошук. — 2024. — № 1. — С. 85–88. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2024_1_22.
Дубровська Л. О. Психолого-педагогічні особливості читацьких інтересів молодших школярів / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. М. Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. — 2018. — № 2. — С. 17-22.
Корицька Г. Р. Використання веб-квест технології у навчанні учнів української мови на засадах діяльнісного підходу / Г. Р. Корицька // Інформ. технології і засоби навчання. — 2018. — Т. 65, № 3. — С. 66-75.
Крюкова Є. С. Гейміфікація навчання [Електронний ресурс] / Є. С. Крюкова, О. С. Амерідзе // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2019. — № 67(2). — С. 51–55. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2019_67(2)__12.
Кулєшов С. О. Огляд властивостей гейміфікації, змішанного, дистанційного, персоналізованого та онлайн-навчання як сучасних форм освітнього процесу [Електронний ресурс] / С. О. Кулєшов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2023. — Вип. 93. — С. 81-85. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2023_93_18.
Литвинов А. С. Педагогічний потенціал вебквесту у формуванні комунікативної компетентності учнів початкових класів [Електронний ресурс] / А. С. Литвинов, А. С. Китайова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. — 2021. — Вип. 2. — С. 151-160. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2021_2_17.
Мартіна О. Розвиток образного мовлення молодших школярів на уроках літературного читання [Електронний ресурс] / О. Мартіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. — 2018. — Вип. 24(2). — С. 330-334. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_24(2)__58.
Мхитарян О. Д. Особливості використання технології веб-квесту на уроках української літератури / О. Д. Мхитарян, О. В. Олійник // Наук. вісн. Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2018. — № 4. — С. 75-81.
Оксіньчук Т. В. Інтеграція технології веб-квесту в освітній навчальний простір / Т. В. Оксіньчук, І. В. Семенюк // Пед. пошук. — 2018. — № 1. — С. 74–76.
Олійниченко О. Особливості використання веб-квест технології у викладанні англійської мови для спеціальних цілей / О. Олійниченко // Наук. зап. [Центральноукр. держ.пед. ун-ту ім. В. Винниченка]. Сер. : Філолог. науки. — 2019. — Вип. 175. — С. 889-893.
Паршукова Л. М. Інтеграція технології веб-квесту в освітній простір закладу загальної середньої освіти / Л. М. Паршукова, С. В. Паршуков // Інновац. педагогіка. — 2022. — Вип. 51(2). — С. 57-60.
Побризгаєва В. Цифрові інструменти гейміфікації навчального процесу учнів початкової школи в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / В. Побризгаєва, О. Наливайко // Освітологічний дискурс. — 2024. — № 2. — С. 25-35. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2024_2_5.
Тихонова А. Освітні веб-квести як засоби розвитку у молодших школярів інтересу до читання [Електронний ресурс] / А. Тихонова // Освіта. Інноватика. Практика. — 2024. — Т. 12, № 9. — С. 89-94. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2024_12_9_16.
Томаш В. В. Особливості впровадження веб-квест технології в навчально-виховний процес / В. В. Томаш, В. О. Давидович // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 13 : Проблеми трудової та проф. підготовки. — 2017. — Вип. 9. — С. 87-91.
Ціпан Т. Розвиток у школярів інтересу до читання: актуалізація досвіду Василя Сухомлинського [Електронний ресурс] / Т. Ціпан // Інноватика у вихованні. — 2019. — Вип. 10. — С. 268-274. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2019_10_38.
Читаємо казки разом-щоб краще зрозуміти природу і людей навколо : дитяче читання // Шкільна бібліотека плюс. — 2020. — № 17-18. — С. 13-18.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 1.05.2025 09.27.27 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ольга із міста: Хмельницький :: Запитання: 48248  
Ольга запитує:
Добрий день. Потрібна література про вальдорфську педагогіку. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Ольго. Радимо вам таку літературу:
Богданова Н. Г. Вальдорфська педагогіка як один з креативних підходів формування культури життєтворчості особистості [Електронний ресурс] / Н. Г. Богданова // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. — 2016. — Вип. 2. — С. 46-53. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2016_2_9.
Дудник Н. Ідеї вальдорфської педагогіки у валеологічному вихованні дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. Дудник, М. Депутат // Молодь і ринок. — 2022. — № 9-10. — С. 101-106. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_9-10_21.
Іонова О. Вальдорфська школа: системно-синергетичний підхід [Електронний ресурс] / О. Іонова // Теорія і практика управління соціальними системами. — 2017. — № 1. — С. 3-10. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2017_1_3.
Іонова О. М. Вальдорфська педагогіка: синтез науки, мистецтва, моралі : монографія / О. М. Іонова; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. — Харків : Бровін О. В., 2024. — 272 c. — (До 220-річчя ХНПУ ім. Г. С. Сковороди).
Іонова О. М. Диференційований підхід до учнів з різними темпераментами: досвід вальдорфської школи [Електронний ресурс] / О. М. Іонова, С. Є. Лупаренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2023. — № 91. — С. 53-58. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2023_91_11.
Іонова О. М. Тенденції становлення та розвитку вальдорфського руху в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Іонова, С. Є. Лупаренко, В. В. Партола // Теорія та методика навчання та виховання. — 2021. — Вип. 50. — С. 75-86. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2021_50_9.
Іонова О. Роль і місце мистецтва у вальдорфській школі [Електронний ресурс] / О. Іонова, С. Лупаренко, О. Кабанська // Проблеми освіти. — 2024. — Вип. 1. — С. 279-297. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pros_2024_1_21.
Освітня програма початкової освіти за вальдорфською педагогікою / упоряд.: О. І. Мезенцева, Д. Ю. Косенко; Асоціація вальдорфських ініціатив в Україні. — Київ : НАІРІ, 2021. — 271 c.
Партола В. В. Проблема формування інтелектуальних умінь молодших школярів у навчальному процесі вальдорфської школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. В. Партола; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Харків, 2012. — 20 c.
Педагогіка, спрямована у майбутнє : (до 100-річчя Вальдорфської педагогіки) / [Боделан О. Р. та ін. ; авт.-уклад. В. П. Мітюхіна ; редкол.: О. Р. Боделан, О. М. Левчишена, В. П. Мітюхіна]. — Харків : Основа, 2019. — 159 с. : рис., табл. — (Серія «Бібліотека журналу «Управління школою» ; вип. 8 (199)).
Передрій О. Методологічні засади вальдорфської педагогіки / О. Передрій // Вища шк.. — 2012. — № 8. — С. 96-103.
Сопівник І. В. Вальдорфська педагогіка як технологія формування творчої особистості [Електронний ресурс] / І. В. Сопівник // Вісник Національного університету оборони України. — 2010. — Вип. 3. — С. 90-94. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2010_3_19.
Халамендик В. Б. Вальдорфська педагогіка: соціально-філософські аспекти [Електронний ресурс] / В. Б. Халамендик // Гілея: науковий вісник. — 2016. — Вип. 112. — С. 265-269. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_112_64.
Чопик Ю. С. Зарубіжна реформаторська педагогіка в оцінках українських науковців (друга половина XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ю. С. Чопик; Хмельниц. гуманітар.-пед. акад.. — Хмельницький, 2017. — 20 c.
Язловецька О. В. Вальдорфська педагогіка як оздоровча виховна система [Електронний ресурс] / О. В. Язловецька // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. — 2017. — Вип. 150. — С. 126-131. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_150_30.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 28.04.2025 09.47.08 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ярослава із міста: Київ :: Запитання: 48241  
Ярослава запитує:
Потрібна література за темою: Взаємини батьків з дітьми підліткового віку. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день! Перегляньте наступні джерела:
Батьків не обирають: проблеми відповідального батьківства в сучасній Україні / за ред. Ю. М. Якубової. – Київ, 2017. – 168 с.
Бех І. Д. Виховання особистості : у 2 кн. Кн. 1 : Особистісно орієнтований підхід: теоретико-методологічні засади : навч.-метод. вид. – Київ : Либідь, 2003. – 280 с.
Бреслав Г. М. Емоційні особливості формування особистості в дитинстві: норма і відхилення / Г. М. Бреслав. – Київ : Педагогіка, 2017. – 144 с.
Брязгунов І. П. Непосидюча дитина, або Все про гіперактивних дітей / І. П. Брязгунов. – Київ : Психотерапія, 2018. – 202 с.
Букій Т. В. До проблеми виховного потенціалу багатодітної родини [Електронний ресурс] / Т. В. Букій // Соціально-педагогічна парадигма виховання: сутність та шляхи реалізації : міжнарод. наук.-практич. конф., Ніжин. 25-26 верес. 2014 р. ; [НДУ ім. М. Гоголя]. – Ніжин, 2014. – С. 47-49. – Режим доступу: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/bitstream/123456789/168/1/soz_psihologi.pdf.
Булах І. С. Психологія особистісного зростання підлітка : монографія / І. С. Булах ; [НПУ імені М. П. Драгоманова]. – Київ, 2003. – 340 с.
Взаємовідносини батьків і дітей: проблеми і поради психолога [Електронний ресурс] // Преса : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://presa.com.ua/psykholohiia/vzaemovidnosini-batkiv-i-ditej-problemi-i-poradi-psikhologa.html. – Назва з екрана.
Дємірова А. Д. Особливості соціального виховання дитини в умовах однодітної сім’ї [Електронний ресурс] / А. Д. Дємірова // Актуальні проблеми соціально-педагогічних досліджень : матеріали всеукр. наук.-практич. конф. молодих наук., Харків, 17 трав. 2016 р. / за ред. М. П. Васильєвої ; [ХНПУ ім. Г. С. Сковороди]. – Харків, 2016. – С. 107-108. – Режим доступу: https://dspace.hnpu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/85bf8fd7-0186-4576-9a09-ea997f481ca5/content.
Домова П. Г. Психокорекційна робота з попередження агресивності підлітків. Вип. 3. / П. Г. Домова. – Київ, 2018. – С. 3-8.
Збірка інформаційних матеріалів та нормативно-правових актів з питань попередження насильства в сім’ї, зокрема над дітьми / уклад. Т. В. Журавель. – Київ : Видавн. дім «КАЛИТА», 2005. – 88 с.
Заваденко Н. М. Гіперактивність і дефіцит уваги в дитячому віці : навч. посіб. / Н. М. Заваденко. – Харків : Академічні кола, 2017. – 255 с.
Закон України «Про попередження насильства в сім’ї» : наук.-практич. коментар / за ред. О. М. Руднєвої ; [Східно-регіональний центр гуманітарно-освітніх ініціатив]. – Харків, 2005. – 160 с.
Запобігання насильству в сім’ї у діяльності фахівців соціальної сфери: навч.-метод. посіб. / авт. кол. : В. М. Бондаровська, Я. І. Бордіян, Л. В. Булах та ін. / за заг. ред. В. М. Бондаровська та ін. – Київ : Видавн. дім «КАЛИТА», 2014. – 282 с.
Захаров А. І. Як допомогти нашим дітям позбутися страху / А.І. Захаров. – Харків, 2017. – 248 с.
Звєрєва О. Л. Сімейна педагогіка і домашнє виховання / О. Л. Звєрєва. – Київ : Академія, 2003. – 160 с.
Козирєв М. П. Соціальна педагогіка: навч. посіб. / М. П. Козирєв ; [Львiв. держ. ун-т внутр. спрaв. – Львiв, 2020. – 352 с.
Кошлань І. Переживання самотності підлітками – представниками сімей з різними стилями виховання [Електронний ресурс] / І. Г. Кошлань. – Режим доступу: https://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/doc/2010/9_2010/20.pdf.
Кулагіна І. Ю. Вікова психологія : навч. посіб. / І. Ю. Кулагіна. – Київ, 2021. – 464 с.
Лактіонова Г. М. Навчальні програми для прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів і піклувальників як актуальне завдання і напрям соціально-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Г. М. Лактіонова // Соціально-педагогічна парадигма виховання: сутність та шляхи реалізації : міжнарод. наук.-практич. конф., Ніжин. 25-26 верес. 2014 р. ; [НДУ ім. М. Гоголя]. – Ніжин, 2014. – С. 20-22. – Режим доступу: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/bitstream/123456789/168/1/soz_psihologi.pdf.
Оленич Д. К. Особливості соціального виховання дитини в умовах багатодітної сім’ї [Електронний ресурс] / Д. К. Оленич // Актуальні проблеми соціально-педагогічних досліджень : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. молодих наук., Харків, 17 трав. 2016 р. / за ред. М. П. Васильєвої ; [ХНПУ ім. Г. С. Сковороди]. – Харків, 2016. – С. 110-111. – Режим доступу: https://dspace.hnpu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/85bf8fd7-0186-4576-9a09-ea997f481ca5/content.
Повалій Л. В. Цінність гуманізму батьківсько-дитячих взаємин [Електронний ресурс] / Л. В. Повалій // Соціально-педагогічна парадигма виховання: сутність та шляхи реалізації : міжнарод. наук.-практич. конф., Ніжин. 25-26 верес. 2014 р. ; [НДУ ім. М. Гоголя]. – Ніжин, 2014. – С. 156-158. – Режим доступу: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/bitstream/123456789/168/1/soz_psihologi.pdf.
Потапчук Л. В. Психологічні особливості становлення особистісної зрілості старшокласників: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.09. «Вікова та педагогічна психологія» / Л. В. Потапчук. – Київ, 2021. – 20 с.
Психологія взаємовідносин батьків та дітей у сім’ї [Електронний ресурс] // Alexus : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://alexus.com.ua/psixologiya-vzayemovidnosin-batkiv-ta-ditej-u-simї/. – Назва з екрана.
Психологія відносин батьків та дітей [Електрон. ресурс] // Meclee : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://meclee.com/blog/family/psihologiya-vidnosin-batkiv-ta-ditey. – Назва з екрана.
Психологія родини – збереження гармонії у відносинах батьків і дітей за допомогою цікавих порад від професіоналів [Електронний ресурс] // Факти. Аналітика. Коментарі. Тенденції : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://fact-news.com.ua/psixologiya-rodini-yak-zberegti-garmoniyu-u-vidnosinax-batkiv-i-ditej-tsikavi-poradi-vid-profesionaliv/. – Назва з екрана.
Пугачук Д. Т. Соціально-педагогічна профілактика насильства в сім’ї [Електронний ресурс] : [магістер. робота за спец. 231 «Соціальна педагогіка»] / Д. Т. Пугачук // База кваліфікаційних робіт : [вебсайт Київського столичного університету імені Бориса Грінченка]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://studbase.kubg.edu.ua/article/1440. – Назва з екрана.
Савчин М. В. Здатності особистості : монографія / М. В. Савчин. – Київ : Академія, 2016. – 285 с.
Секрети гармонії – батьки та діти [Електронний ресурс] // Psyhologist [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://psyhologist.com.ua/vzaemodiya-batkiv-i-ditej-klyuchovi-momenti/. – Назва з екрана.
Соціально-педагогічна підтримка дітей та учнівської молоді : монографія / Т. Ф. Алєксєєнко, Ю. М. Жданович, Р. В. Малиношевський та ін. / за заг. ред. Т. Ф. Алєксєєнко. – Київ : Задруга, 2017. – 168 с.
Соціально-педагогічна робота з різними типами сімей : метод. рекомендації / уклад. С. Р. Хлєбік, Т. В. Зінченко ; [НДУ ім. М. Гоголя]. – Ніжин, 2023. – 32 с.
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць / Ін-т проблем виховання НАПН України. – Київ, 2016. – Вип. 20. – Кн. 1. – 360 с.
Терьошина Д. Д. Соціально-педагогічна підтримка дітей вимушених переселенців [Електронний ресурс] / Д. Д. Терьошина. – Режим доступу: https://dspace.onu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/99e63db3-3f52-4b0f-83db-fa29267973f6/content.
Типи взаємовідносин між батьками й дітьми [Електронний ресурс] // Розвиток дитини : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://childdevelop.com.ua/articles/psychology/5837/. – Назва з екрана.
Туріщева Л. В. Робота шкільного психолога з батьками : навч.-метод. посіб. для вчителя / Л. Х. Туріщева. – Харків : Вид. група «Основа» ; «Тріада », 2007. – 128 с.
Фурманов І. А. Дитяча агресивність: психодіагностика і корекція / І. А. Фурманов. – Київ, 2016. – 192 с.
4 типи взаємовідносин між батьками й дітьми [Електронний ресурс] // OsvitaNova : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://osvitanova.com.ua/posts/6106-4-typy-vzaiemovidnosyn-mizh-batkamy-i-ditmy. – Назва з екрана.
Шаграева О. А. Дитяча психологія: теоретичний і практичний курс / О. А. Шаграева. – Харків, 2021. – 368 с.
Шпільчак Л. Я. Особливості виховання дітей із дистантних сімей з тюремним ув’язненням [Електронний ресурс] / Л. Я. Шпільчак // Соціально-педагогічна парадигма виховання: сутність та шляхи реалізації : міжнарод. наук.-практич. конф., Ніжин. 25-26 верес. 2014 р. ; [НДУ ім. М. Гоголя]. – Ніжин, 2014. – С. 216-218. – Режим доступу: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/bitstream/123456789/168/1/soz_psihologi.pdf.
Як побудувати гармонійні стосунки між батьками і дітьми? [Електронний ресурс] // Діти та батьки : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://dity.ogo.ua/family/yak-pobuduvaty-garmonijni-stosunky-mizh-batkamy-i-ditmy/. – Назва з екрана.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 21.04.2025 16.33.04 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Руслана із міста: Луцьк :: Запитання: 48239  
Руслана запитує:
Добрий день. Цікавить література про особливості навчання письма дітей дошкільного віку. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день. Пропонуємо вам таку літературу за вашим запитом:
Антипець В. П. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / В. П. Антипець // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. — 2012. — № 3. — С. 61-65. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_3_17.
Білан О. І. Навчання елементів грамоти. Старший дошкільний вік : [навч.-метод. посіб.] / О. І. Білан, Л. Н. Цоба. — Львів : БОНА, 2023. — 165 c.
Ватаманюк Г. Розвивальний аспект міжпредметних зв’язків у підготовці руки до письма дітей дошкільного і молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Г. Ватаманюк // Молодь і ринок. — 2017. — № 9. — С. 61-66. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_9_12.
Завадська М. М. Фізіолого-гігієнічна оцінка формування графомоторних навичок у дітей 5 – 8 років : автореф. дис. ... канд. біол. наук : 14.02.01 / М. М. Завадська; НАМН України, Ін-т гігієни та мед. екол. ім. О.М. Марзєєва. — Київ, 2015. — 20 c.
Кабельнікова Н. Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма / Н. Кабельнікова // Початкова школа. — 2017. — № 4. — С. 11-13.
Карамзіна Л. А. Пишемо ручкою та рукою, і це корисно. Наукою по невігластву! : проблеми навчання / Л. А. Карамзіна // Країна знань. — 2021. — № 8-9. — С. 43-46.
Кирста Н. Р. Формування лексичної компетенції старших дошкільників засобами поетичних творів українських письменників [Електронний ресурс] / Н. Р. Кирста // Педагогічний дискурс. — 2012. — Вип. 13. — С. 137-142. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_33.
Ковальова І. М. Матеріал: Інформація з досвіду роботи «Педагогічні засоби підготовки руки дитини до письма» [Електронний ресурс] / І. М. Ковальова // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/informacia-z-dosvidu-roboti-pedagogicni-zasobi-pidgotovki-ruki-ditini-do-pisma-204443.html. — Дата звернення : 21.04.2025.
Семенець Ю. О. Повторення правил письма у зошиті. Поняття про букви. Підготовка руки до друкування букв : урок української мови у 1-му класі / Ю. О. Семенець // Початкове навчання та виховання. — 2020. — № 22-24. — С. 15-19.
Смот А. П. Матеріал: Презентація «Особливості писемного мовлення. Навчання письма» [Електронний ресурс] / А. П. Смот // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-osoblyvosti-pysemnoho-movlennia-navchannia-pysma-841774.html. — Дата звернення : 21.04.2025.
Фетісова В. В. Матеріал: Підготовка руки дошкільника до письма [Електронний ресурс] / В. В. Смот // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/pidgotovka-ruki-doskilnika-do-pisma-274766.html. — Дата звернення : 21.04.2025.
Якимчук Г. До школи підготовленими : профілактика дислексії та дисграфії / Г. Якимчук // Дошкільне виховання. — 2016. — № 7. — С. 19-21.
Якимчук Г. Порушення писемного мовлення : розпізнати й попередити / Г. Якимчук // Українська мова та література (Шкільний світ). — 2019. — № 1. — С. 36-42.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 21.04.2025 09.40.00 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Софія із міста: Тернопіль :: Запитання: 48226  
Софія запитує:
Добрий день! Допоможіть з підбором літератури до теми: "Педагогічні умови формування загальних компетентностей магістрів спеціальності 011 Освітні педагогічні науки". дякую!
Наша відповідь:
Добрий день! Перегляньте наступны джерела:
Акімова О. В. Методичні рекомендації до комплексного екзамену для студентів спеціальності «Педагогіка вищої школи» освітньо-кваліфікаційного рівня магістра / О. В. Акімова, В. В. Каплінський, Н. Б. Хамська. – Вінниця : ТОВ «Фірма «Планер», 2015. – 49 с.
Бобрицька В. І. Сучасні освітні реформи: виклики та перспективи / В. І. Бобрицька // Проблеми фахової підготовки вчителя початкової школи в контексті становлення нової української школи : матеріали міжнар. наук.-практ конф. м. Київ, 2016 р. / НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – С. 21-25.
Вінтюк Ю. Дослідницький підхід у підготовці майбутніх психологів / Ю. Вінтюк // Збірник наукових праць Національної академії державної прикордонної служби України. – 2020. – Вип. 1. – С. 27-49. – (Педагогічні науки).
Генсерук Г. Р. Розвиток цифрової компетентності майбутніх учителів в умовах цифрового освітнього середовища закладу вищої освіти / Г. Р. Генсерук, С. В. Мартинюк // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – 2020. – Вип. 19. – Т. 2. – С. 158-161.
Жиленко М. Формування в магістрантів спеціальності 011 мотиваційних компетентностей для професійної діяльності [Електронний ресурс] / Микола Жиленко ; [Київський національний університет імені тараса Шевченка] // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка». – 2022. – № 2 (16). – С. 9–14. – Режим доступу: https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/353.
Каплінський В. Роль навчальної дисципліни «Коучинг в освіті» у підготовці магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» [Електронний ресурс] / В. Каплінський // Scientific Issues of Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University. Section: Pedagogics and Psychology : зб. наук. праць. – 2020. – Вип. 64. – Режим доступу: https://vspu.net/nzped/index.php/nzped/article/view/856.
Каплінський В. В. Професійне становлення майбутнього вчителя в процесі загальнопедагогічної підготовки: теорія і практика : монографія / В. В. Каплінський. – Вінниця: «Твори», 2018. – 492 с.
Кравченко В. М. Теоретичні і методичні засади модернізації професійної підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури: дис. на здобуття ступ. доктора пед. наук. [Електронний ресурс] / В. М. Кравченко. – Запоріжжя, 2017. – 613 с. – Режим доступу: https://uacademic.info/ua/document/0517U000435.
Лебедик Л. Розвиток професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти / Л. Лебедик // Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти : зб. наук. ст. у 3-х ч. / за заг. ред. О. В. Зосименко, Г. Л. Єфремова. – Суми, 2020. – Ч. 1. – С. 40-47.
Мирончук Н. М. Особливості змісту підготовки магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» («Педагогіка вищої школи») в Україні [Електронний ресурс] / Н. Мирончук // Scientific Letters of Akademic Society of Michal Baludansky. – 2018. – № 3. – Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/27108/1/%d.
Момот О. В. Підготовка майбутніх викладачів вищих навчальних закладів до педагогічної діяльності в умовах магістратури : дис. на здобуття ступ. канд. пед. наук [Електронний ресурс] / О. В. Момот. – Полтава, 2016. – 311 с. – Режим доступу: https://uacademic.info/ua/document/0416U004508#google_vignette. – Назва з екрана.
Навички командотворення і як їх прокачати в освітньому процесі ВВНЗ [Електронний ресурс] : [вебінар. метод. напрацювань] // Кафедра освітології та інноваційної педагогіки ХНПУ імені Г. С. Сковороди : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://www.kaf-pedagogy-hnpu.com/metodichni-napracyuvannya. – Назва з екрана.
Національний освітній глосарій: вища освіта / авт.-уклад. : В. М. Захарченко, С. А. Калашнікова, В. І. Луговий та ін. / за ред. В. Г. Кременя. – 2-е вид., перероб. і доповн. — Київ : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014. – 100 с.
Нестуля О. О. Основи лідерства: електронний посібник для самостійної роботи магістрів освітньої програми «Педагогіка вищої школи» галузі освіта/педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» [Електронний ресурс] / О. О. Нестуля, С. І. Нестуля, Н. В. Кононец. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – 232 с. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10004.
Ноздрова О. П. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти / О. П. Ноздрова // Сучасні проблеми навчання і виховання : зб. наук. пр. – Одеса, 2022. – С. 112-122.
Освітні, педагогічні науки – спеціальність рівня «магістр» [Електронний ресурс] // Освіта.ua : [вебсайт]. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://osvita.ua/master/spec-master/82575/. – Назва з екрана.
Освітньо-професійна програма «Освітні, педагогічні науки» (із змінами) другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка [Електронний ресурс] / МОіН України ; Мукачів. держ. ун-т. – Мукачево, 2022. – Режим доступу: https://msu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/02/011-маг.pdf.
Ребуха Л. Навчання у вищій школі: формування управлінської компетентності у майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Л. Ребуха, Г. Зварич // Гуманітарні студії: історія та педагогіка. – 2023. – № 1. – Режим доступу: http://gsip.wunu.edu.ua/index.php/gsipua/article/view/156.
Романовський О. Вимоги ринку праці та ключові тенденції формування «якісного» майбутнього фахівця другого та третього рівнів підготовки спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» [Електронний ресурс] / О. Романовський // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2022. – № 1. – Режим доступу: http://tipus.khpi.edu.ua/article/view/254291.
Сучасні методологічні підходи до розробки освітньої програми підготовки магістрів «Педагогіка вищої школи» [Електронний ресурс] / С. Нестуля, Н. Кононец // Вища школа. – 2020. – № 9. – С. 25–38. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10245.
Чистякова І. Досвід розробки й запровадження інноваційних програм підготовки магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» [Електронний ресурс] / І. Чистякова. – Режим доступу: https://pedscience.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/06/чистякова-2.pdf.
Шапран О. І. Методологічні підходи та принципи формування управлінської компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти / О. І. Шапран, К. М. Сідіропуло // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2022. – Вип. 88. – С. 218-224.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 9.04.2025 15.32.08 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.193721 seconds