Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 46087
   


Автор вопроса: Наталія из города: м.Черкаси :: Вопрос: 48121  
Наталія спрашивает:
Специфіка роботи педагога з дітьми з емоційно-вольовими порушеннями у ЗДО
Наш ответ:
Пані Наталіє, перегляньте дані джерела:
Бондар Л. Корекційні засоби навчання у роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення / Л. Бондар, Л. Костащенко // Психолог. – 2019. – № 10. – С. 42-67.
Гончаровська Г. Лялькотерапія в роботі психолога : гармонізація емоційного здоров’я дітей дошк. віку / Г. Гончаровська // Психолог дошкілля. – 2017. – № 8. – С. 4-6.
Емоційна регуляція у дітей з аутизмом: підходи та техніки [Електронний ресурс] // Аутизон Психолого-педагогічний клуб. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://aytuzon.com.ua/emociyna-regylyacia/ – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.
Загадковий світ емоцій : програма занять для дітей з порушенням емоційної сфери // Психолог дошкілля. – 2017. – № 10. – С. 30-46.
Загадковий світ емоцій. Розвиток емоційної сфери дошкільників / упоряд. І. В. Молодушкіна. – Харків : Основа, 2010. – 207 с. : іл.
Ігри для емоційного розвитку // Зростаємо разом. – 2016. – № 11. – С. 20-21.
Ісерн С. Емоціємір інспектора Дила : розпізнавай, вимірюй та керуй своїми емоціями / С. Ісерн ; худож. М. Карретеро ; пер. з ісп. О. Забара. – Львів : Видавництво Старого Лева, 2023. – 97 с.
Калина Л. Діти з порушеннями психофізичного розвитку : корекційно-розвивальні заняття з дітьми (6-8 років) / Л. Калина // Психолог. – 2018. – № 17-18. – С. 78-95.
Каща М. Інформаційно-комунікативні технології для дітей із психофізичними порушеннями / М. Каща // Психолог. – 2019. – № 10. – С. 68-73.
Каяфюк Ю. Малюємо піском : розвиваємо емоційну сферу / Ю. Каяфюк // Психолог дошкілля. – 2019. – № 4. – С. 34-49.
Компанець Н.М. Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями емоційно-вольової сфери [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник / Н. М. Компанець. – Київ: Актуальна освіта, 2023. – 120 с. – Електрон. дані. – Режим доступу : https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/738960/1/Kompanets Ps-Ped_suprovid emotion-voliovogo_rozvitku.pdf – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.
Куницька Т. Кольорова країна : корекція емоційної сфери дітей-логопатів із порушенням слуху / Т. Куницька // Психолог дошкілля. – 2019. – № 12. – С. 18-35.
Мартиненко О. А. Як навчити вашу дитину володіти емоціями / О. А. Мартиненко. – Харків: Ранок, 2009. – 144 с. : іл.
Оищук Л. Емоційне здоров"я. Уміння керувати емоціями : урок-тренінг / Л. Онищук // Шкільний світ. – 2007. – № 6. – С. 13-15.
Пілявська Н. Я радію, сумую... : розвиток емоційної сфери дитини / Н. Пілявська // Психолог дошкілля. – 2021. – № 11-12. – С. 58-61.
Психологічний супровід емоційного розвитку дошкільників // Психолог дошкілля. – 2016. – № 7. – С. 4-46.
Рібцун Ю. В. Дитина з порушеннями мовленнєвого розвитку : посібник / Ю. В. Рібцун. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 40 с. – (Інклюзивне навчання ).
Розвиток та корекція емоційної сфери дітей з ООП [Електронний ресурс] // На урок. Освітній проект. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozvitok-ta-korekciya-emociyno-sferi-ditey-z-oop-410533.html – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.
Святенко Ю. Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільного віку за допомогою проективної методики “Картки з емоціями” / Ю. Святенко // Початкова школа. – 2017. – № 11. – С. 44-47.
Соколова А. С. Корекція порушень емоційно-вольової сфери у дітей із розладами аутистичного спектору[Електронний ресурс] / А. С. Соколова // На урок. Освітній проект. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-korekciya-porushen-emociyno-volovo-sferi-u-ditey-iz-rozladami-autistichnogo-spektru-256724.html – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.
Тарасун В.В. Соціально-емоційний розвиток дитини з аутизмом[Електронний ресурс] : (до комплексної програми розвитку і навчання дитини з аутизмом) / В. В. Тарасун // К-ПНУ імені Івана Огієнка, факультет корекційної та соціальної педагогіки і психології. – Електрон. дані. – Режим доступу: https://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7677 – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.
Терещук А. Д. Психологічна допомога дітям з порушеннями емоційної сфери [Електронний ресурс] / А. Д. Терещук // Збірник наукових праць Інституту психології iмені Г. С. Костюка Національної АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. – 2012. – Т. 24, ч. 5. – С. 217-229. – Електрон. дані. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pzpp_2012_24_5_27 – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.
Трикоз С. В. Дитина з порушеннями інтелектуального розвитку : [посібник] / С. В. Трикоз, Г. О. Блеч. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 40 с. – (Інклюзивне навчання ).
Удачіна Г. Рухливі ігри : ігри для зняття емоційного напруження / Г. Удачіна // Психолог. – 2019. – № 9. – С. 34-37.
Шульженко О. Є. Особливості емоційної сфери дітей із легким ступенем аутизму [Електронний ресурс] / О. Є. Шульженко // Цифровий депозитарій Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. – Електрон. дані. – Режим доступу: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7677 – Назва з екрана. – Дата перегляду: 28.01.2025.

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 27.01.2025 15.20.48 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
.: Печатная версия :.
 

Автор вопроса: Вікторія из города: Черкаси :: Вопрос: 48119  
Вікторія спрашивает:
Формування мовленнєвої сфери дітей засобами арт-терапії
Наш ответ:
ОДобрий день, Вікторіє. Радимо ознайомитись із відповіддю на запитання довідки № 47290 та джерелами інформації: Деркач О. Феномен арт-педагогіки та її місце у сучасній школі / Оксана Деркач // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 15. - С. 10-12. - Бібліогр.: с. 12.
Калька Н. Практикум з арт-терапії : навч.-метод. посібник. Ч. 1. / Н. Калька, З. Ковальчук. – Львів : ЛьвДУВС, 2020. 232 с.
Кравченко І. В. Розвиток мовлення дітей дошкільного віку засобами зображувальної діяльності / І. В. Кравченко // Актуальні питання корекційної освіти. Ппедагогічні науки. – 2019. – № 14. – С. 137-147.
Лазько Н. Квітник у парасольці : комбіноване заняття для старших дошкільнят / Надія Лазько, Тетяна Лазько // Дошкільне виховання. - 2015. - № 10. - С. 30-31.
Ленів З.П. Діагностика усного мовлення старших дошкільників засобами арт-терапії: навч.-метод. посіб / З. П. Ленів. – Київ : Спадщина, 2011. – 64 с., іл.
Литвиненко В. А. Застосування арттерапії в логопедичній роботі з дошкільниками та молодшими школярами : навч.-метод. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / В. А. Литвиненко. – Суми: Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренко, 2011. – 112 с.
Усенко Л. Портрет сніговичка для друзів : заняття для молодших дошкільнят / Людмила Усенко // Дошкільне виховання. – 2013. – № 12. – С. 26-27.
Федорчук Н. Ю. Середа, І. В. Технологія ігротерапії у роботі логопеда з дітьми дошкільного віку / Н. В. Федорчук, І. В. Середа // Серце, віддане дітям. Вип. Х: Збірник студентських наукових праць за ред. Савінової Н. В., Стельмах Н. В. – Миколаїв: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2020. – С. 213.
Харківська А. Арт-техніки у корекційній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями / Алла Харківська // Освіта. Інноватика. Практика. – 2024. – № 4. – С. 48-52; Режим доступу: https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol12i4- 008.

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 27.01.2025 10.50.23 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Печатная версия :.
 

Автор вопроса: Леся из города: Золотоноша :: Вопрос: 48116  
Леся спрашивает:
організація корекційно розвиткової роботи з дітьми із навчальними труднощами у ЗДО
Наш ответ:
Добрий день. Ми вже відповідали на подібне запитання: Віртуальна бібліографічна довідка — Розширений пошук — Пошук за: Номером запитання — № 48114.

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 26.01.2025 17.19.10 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Печатная версия :.
 

Автор вопроса: Леся из города: Черкаська обл :: Вопрос: 48114  
Леся спрашивает:
Доброго вечора .Потрібна література на тему:Організація корекційно -розвиткової роботи з дітьми із навчальними труднощами у ЗДО
Наш ответ:
Добрий день. Література за вашим запитом:
Базима Н. В. Корекційно-розвивальна робота з розвитку мовлення у дітей з РАС [Електронний ресурс] / Н. В. Базима // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2018. — Вип. 35. — С. 5-14. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_35_3.
Білик Т. А. Організація корекційно-розвиткової роботи дітям з особливими потребами в умовах закладу дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Т. А. Білик // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/organizacia-korekcijno-rozvitkovoi-roboti-ditam-z-osoblivimi-potrebami-v-umovah-zakladu-doskilnoi-osviti-432369.html. — Дата звернення : 27.01.2025.
Брушневська І. Особливості облаштування корекційно-комунікативного розвивального середовища в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс] / І. Брушневська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2021. — № 3. — С. 26-39. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_3_5.
Владарчик Д. Ю. Корекційно-розвиткові матеріали для дітей з інтелектуальними порушеннями [Електронний ресурс] / Д. Ю. Владарчик // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/korekcijno-rozvitkovi-materiali-dla-ditej-z-intelektualnimi-porusennami-386537.html. — Дата звернення : 27.01.2025.
Голуб Н. Формування корекційно-розвивального середовища для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / Н. Голуб, В. Голуб // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. — 2020. — Вип. 1(1). — С. 40-48. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2020_1(1)__7.
Коцюбанська Н. І. Корекційно-розвивальна робота з дітьми в умовах реабілітаційного центру / Н. І. Коцюбанська // Вісн. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. — 2014. — Вип. 5. — С. 36-41.
Литовченко С. В. Теоретико-методичні засади корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / С. В. Литовченко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. — Київ, 2021. — 40 c.
Луценко І. Організаційні та нормативно-правові аспекти діяльності різнопрофільних фахівців в інклюзивному навчальному закладі / І. Луценко // Особлива дитина: навчання і виховання. — 2015. — № 2. — С. 35-44.
Руденок А. І. Корекційно-розвивальна програма емоційного інтелекту у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. І. Руденок, О. В. Якимчак. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологія. — 2017. — Вип. 4. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2017_4_15.
Хайдарова О. С. Корекційно-розвивальне навчання з розвитку мовлення дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / О. С. Хайдарова, Г. О. Блеч // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2017. — Вип. 9(1). — С. 289-297. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_9(1)__29.
Цюлюпа Н. Музикотерапія в системі корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. Цюлюпа, О. Заходякін, А. Рижук // Нова педагогічна думка. — 2023. — № 2. — С. 132-136. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2023_2_23.

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 25.01.2025 20.05.52 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Печатная версия :.
 

Автор вопроса: Ольга из города: Хмельницький :: Вопрос: 48109  
Ольга спрашивает:
Добрий день. Потрібна література про ефективність використання пісочної терапії в корекції з дітьми молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. Дякую.
Наш ответ:
Добрий день, Ольго. Радимо вам таку літературу:
Войцеховська О. В. Піскова терапія як форма психологічної допомоги дітям та дорослим / О. В. Войцеховська // Молодий вчений. — 2018. — № 4(2). — С. 634-637.
Дяковська В. Дивовижне підводне царство : 3-5 років : розвивальне заняття з елементами пісочної терапії / В. Дяковська // Психолог дошкілля (Шкільний світ). — 2012. — № 9. — С. 40-41.
Каряка І. Пісочна терапія як засіб зниження тривожності дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / І. Каряка, Ю. Хорощак // Психологія: реальність і перспективи. — 2021. — Вип. 16. — С. 80-86. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2021_16_12.
Каспер І. О. Матеріал: Семінар-практикум «Використання пісочної терапії у поєднанні із кінезіологічними вправами для підвищення інтелектуального розвитку дітей з ООП» [Електронний ресурс] / І. О. Каспер // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/seminar-praktykum-vykorystannia-pisochnoi-terapii-u-poiednanni-iz-kineziolohichnymy-vpravamy-dlia-pidvyshchennia-intelektualnoho-rozvytku-ditei-z-oop-870267.html. — Дата звернення : 22.01.2025.
Клепацька Л. В. Матеріал: Пісочна терапія як один із методів роботи із дітьми з ООП [Електронний ресурс] / Л. В. Клепацька // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/pisochna-terapiia-iak-odyn-iz-metodiv-roboty-iz-ditmy-z-oop-757125.html. — Дата звернення : 22.01.2025.
Костик Л. Б. Особливості пісочної терапії як методу розкриття творчого потенціалу дитини [Електронний ресурс] / Л. Б. Костик, Н. П. Гончар, Т. М. Цегельник // Інноваційна педагогіка. — 2021. — Вип. 36. — С. 232-236. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_36_50.
Лалак Н. В. Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії / Н. В. Лалак, М. І. Василинка, І. Е. Майборода // Наук. вісн. Мукач. держ. університету. Сер. Педагогіка та психологія. — 2019. — Вип. 2(1). — С. 147-149.
Ленда С. Пісочна фантазія : художні проєкти / С. Ленда // Дефектолог (Шкільний світ). — 2020. — № 6. — С. 22-31.
Петрова Н. В. Матеріал: Досвід використання пісочної терапії в практиці роботи з дітьми з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Н. В. Петрова // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/dosvid-vikoristanna-pisocnoi-terapii-v-praktici-roboti-z-ditmi-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-285773.html. — Дата звернення : 22.01.2025.
Потюк С. Сендплей як чинник формування здорового способу життя / С. Потюк // Молодь і ринок. — 2022. — № 2. — С. 166-169.
Проскурняк О. І. Пісочна терапія як засіб корекції невпевненої поведінки молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення / О. І. Проскурняк, О. В. Ільченко, В. О. Кондратенко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Пед. науки. — 2022. — № 1(2). — С. 221-229.
Расторгуєва В. М. Пісочна терапія – методика позитивного впливу на психічний та мовленнєвий розвиток дошкільників [Електронний ресурс] / В. М. Расторгуєва // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. — 2015. — Вип. 5. — С. 281-284. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2015_5_53.
Розіна І. В. Особливості використання пісочної терапії в роботі з проявом агресівної поведінки у дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / І. В. Розіна // Габітус. — 2020. — Вип. 16. — С. 180-185. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_16_31.
Федій О. А. Пісочна терапія у просторі професійної діяльності сучасного вчителя початкових класів / О. А. Федій // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2009. — Вип. 43. — С. 96-101.
Формування психосоціального здоров’я дітей дошкільного віку засобами інноваційних здоров’язбережувальних технологій (за результатами дослідно-експериментальної роботи) : метод. посіб. / уклад.: Л. Г. Кисла, С. Я. Москаленко, Т. К. Бабич. — Херсон : Гринь Д.С., 2016. — 275 c.

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 22.01.2025 08.30.12 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Печатная версия :.
 


Generated in 0.184697 seconds