Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45905
   


Автор запитання: Мар'яна із міста: Львів :: Запитання: 47936  
Мар'яна запитує:
Добрий день. Прошу про допомогу з пошуком літератури про Особливості роману І.Багряного "Тигролови". Заздалегідь дякую вам.
Наша відповідь:
Мар'яно, добрий день. Перегляньте таку літературу за вашим запитом:
Бідна Л. Гуманістична ідея перемоги добра над злом у романі Івана Багряного «Тигролови» / Л. Бідна // Українська мова і література в школах України. — 2018. — № 11. — С. 19-21.
Богуславська Л. Г. Народна оселя у романі Івана Багряного «Тигролови» [Електронний ресурс] / Л. Г. Богуславська, К. Сергієнко // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. — 2016. — № 7. — С. 69-73. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpabia_2016_7_10.
Зеленко Л. П. Власна назва в концепції художнього твору (на матеріалі роману Івана Багряного «Тигролови») [Електронний ресурс] / Л. П. Зеленко // Записки з ономастики. — 2012. — Вип. 15. — С. 40-51. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2012_15_7.
Кобута С. С. Віра як вимір внутрішньої свободи особистості в романістиці Івана Багряного та Джорджа Орвелла [Електронний ресурс] / С. С. Кобута // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Філологічна. — 2014. — Вип. 45. — С. 124-126. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_45_37.
Кобута С. С. Концепція «вільної людини» у творчій спадщині Івана Багряного та Джорджа Орвелла : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.05 / С. С. Кобута; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Київ, 2015. — 20 c.
Кобута С. С. Особливості трактування національної свободи у публіцистиці Івана Багряного та Джорджа Орвелла: порівняльний аспект / С. С. Кобута // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Слово. — 2018. — № 4. — С. 169-177.
Лавер О. Символічна функція літературно-художніх антропонімів у романі Івана Багряного «Тигролови» [Електронний ресурс] / О. Лавер // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. — 2014. — Вип. 2. — С. 28-32. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufilol_2014_2_8.
Лущій С. Герої, які біжать над прірвою, у романах Івана Багряного «Тигролови» та «Сад Гетсиманський» : післямова / С. Лущій // Багряний І. П. Сад Гетсиманський ; Тигролови. — Київ, 2015. — С. 859-865.
Лущій С. Романи Івана Багряного «Тигролови» та «Сад Гетсиманський» у світлі літературознавчих та читацьких рецепцій : передмова / С. Лущій // Багряний І. П. Сад Гетсиманський ; Тигролови. — Київ, 2015. — С. 7-22.
Мартинова М. Тайгові хроніки. Підсумковий урок за пригодницьким романом І. Багряного «Тигролови» : українська література 9, 11 клас / М. Мартинова // Українська мова і література в школах України. — 2017. — № 12. — С. 42-46.
Плющ Б. Стильотворчі засоби (реалії та алюзія) роману І. Багряного «Тигролови» та специфіка їхнього відтворення в англомовному та непрямому німецькомовному перекладах [Електронний ресурс] / Б. Плющ // Мовні і концептуальні картини світу. — 2014. — Вип. 47(2). — С. 142-154. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_47(2)__19.
Романова І. В. Герой у протистоянні зі світом (на матеріалі роману І. Багряного «Тигролови») [Електронний ресурс] / І. В. Романова // Наукові записки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Сер. : Літературознавство. — 2014. — Вип. 3(2). — С. 192-200. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzl_2014_3(2)__20.
Романова І. В. Романи І. Багряного «Скелька» та «Тигролови» в контексті ідейних тенденцій української літератури першої половини ХХ ст. [Електронний ресурс] / І. В. Романова // Наукові записки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Сер. : Літературознавство. — 2014. — Вип. 1(1). — С. 144-151. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzl_2014_1(1)__17.
Ситковська М. Жанрова архітектоніка роману І. Багряного «Тигролови» [Електронний ресурс] / М. Ситковська // Актуальні питання гуманітарних наук. — 2020. — Вип. 31(2). — С. 240-245. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_31(2)__40.
Утріско О. «Тигролови» Івана Багряного та галицький пригодницький роман 30-х років ХХ століття: проблема актуалізації типологічного зіставлення [Електронний ресурс] / О. Утріско // Парадигма. — 2011. — Вип. 6. — С. 123-131. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/paradig_2011_6_12.
Цепа О. В. Авторські символічні акценти в романі «Тигролови» Івана Багряного [Електронний ресурс] / О. В. Цепа // Молодий вчений. — 2017. — № 2. — С. 435-438. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_2_103.
Шапошникова О. О. Дискурс божевілля у романах І. Багряного [Електронний ресурс] / О. О. Шапошникова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Філологія. — 2014. — № 1127, Вип. 71. — С. 217-223. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIFL_2014_1127_71_46.

.: Розділ: Література :: 3.10.2024 11.09.18 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ольга із міста: Хмельницький :: Запитання: 47931  
Ольга запитує:
Вітаю! Потрібна література для бакалаврської роботи "Методика вивчення повісті Михайла Коцюбинського «Дорогою ціною» у 9 класі нової української школи" Дякую!
Наша відповідь:
Добрий день, Ольго. Радимо скористатись відповідями на запитання довідки № 41425, 41879, 47323 та джерелами інформації:
Будко Л. В. М. Коцюбинський «Дорогою ціною» : [розробки уроків] / Л. В. Будко // Все для вчителя. – 2014. – № 10. – С. 19-22.
Дем'янчук Г. М. Михайло Коцюбинський «Дорогою ціною» : 8 клас / Г. М. Дем’янчук // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 19-21. – С. 24-27. – Бібліогр.: с. 27.
Касіян М. Михайло Коцюбинський «Дорогою ціною» : бінарний урок / Марія Касіян Анна Вітвицька // Українська мова та література (Шкільний світ). – 2016. – № 21-22. – С. 45-48.
Корнійчук О. Скарби душі людської : жіночі долі у творах В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта» та М. Коцюбинського «Дорогою ціною» / Олена Корнійчук, Олена Мельник
// Світова література (Шкільний світ). – 2013. – № 7 (квітень). – С. 24-27.
Куцевол О. М. Вивчення життя і творчості Михайла Коцюбинського через рецепцію літературних і літературно-документальних джерел / О. М. Куцевол. – Вінниця : Консоль, 2015. – 439 с. – Бібліогр.: с. 413-439.
Рибка М. Михайло Коцюбинський «Дорогою ціною» / Марія Рибка // Українська мова та література (Шкільний світ). – 2016. – № 5-6. – С. 31-33. – Бібліогр.: с. 33.
Ритмова М. «Дорогою ціною» : і знову, і знову озираємось через плече / Маргарита Ритмова // Історія України (Шкільний світ). – 2022. – № 1-2. – С. 56-77. – Бібліогр.: c. 68.
Соловйова Н. Проблема формування умінь учнів розкривати психологічний аспект у характеристиці героїв літературного твору / Наталія Соловйова // Українська література в загальноосвітній школі. – 2013. – № 5. – С. 25-28. – Бібліогр.: с. 28.
Стародуб О. Михайло Коцюбинський «Дорогою ціною» : внутрішній світ героїв : майстерність пейзажів : глибокі й щирі почуття Остапа і Соломії / Стародуб, Оксана
// Українська мова та література (Шкільний світ). – 2015. – № 2. – С. 25-28. – Бібліогр.: с. 28.
Цьома Л. Система уроків з вивчення творчості Михайла Коцюбинського : номінація «Урок літератури – це витвір мистецтва» // Українська література в загальноосвітній школі. – 2012. – № 2. – С. 17-27. – Бібліогр.: с. 27.
Яценко Т. Розвиток літературної компетентності учнів основної школи на уроках вивчення української класичної прози : [компетентнісно орієнтована методика вивчення романтичної пригодницької повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною»] / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. – 2012. – № 8. – С. 16-19. – Бібліогр.: с. 19.
Яценко Т. Ціна виміру життя. Спроба компетентнісного підходу до вивчення твору М. М. Коцюбинського «Дорогою ціною» / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. – 2008. – № 3. – С. 21-26.

.: Розділ: Література :: 1.10.2024 09.59.40 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ольга із міста: Хмельницький :: Запитання: 47923  
Ольга запитує:
Доброго дня, великошановані працівники невидимого фронту! Прохання знайти перелік бібліографії на тему "Лінгво- комунікативні аспекти жартівливого спілкування в сім?ї" Заздалегідь вдячна
Наша відповідь:
Ольго, добрий день! У доступних для нас джерелах пошуку за вашим запитом вдалось знайти наступну інформацію:
Бацевич Ф. С. Український одивнений художній текст: лінгвістичні виміри : монографія / Ф. С. Бацевич; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. — Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2018. — 335 c.
Габідулліна, А. Р. Лінгвістична природа гумору : навч. посіб. / А. Р. Габідулліна, М. В. Жарикова ; Горлів. ін-т інозем. мов Держ. ВНЗ «Донбас. держ. пед. ун-т». — Слов’янськ : Вид-во Маторіна Б. І., 2021. — 139 с. : іл.
Гаміна Т. С. Спілкування батьків з дітьми – основа сімейного виховання [Електронний ресурс] / Т. С. Гаміна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. — 2012. — № 16. — С. 82-91. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_16_13.
Голозубов О. В. Соціологія гумору: комунікативні та поведінкові аспекти [Електронний ресурс] / О. В. Голозубов // Сучасне суспільство. — 2012. — Вип. 2. — С. 101-106. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cuc_2012_2_15.
Журенко Я. В. Тенденції розвитку сучасної гендерної лінгвістики: ціннісні аспекти [Електронний ресурс] / Я. В. Журенко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. — 2021. — Вип. 47(1). — С. 80-82. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2021_47(1)__22.
Зємба Б. А. Сім’я як виховне середовище, що формує культуру мовної комунікації [Електронний ресурс] / Б. А. Зємба // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. : Соціально-педагогічна. — 2013. — Вип. 22(1). — С. 62-67. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_22(1)__9.
Кутуза Н. В. Лінгвістичні основи комунікативного впливу: теоретичний вимір [Електронний ресурс] / Н. В. Кутуза // Записки з українського мовознавства. — 2021. — Вип. 28. — С. 283-291. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2021_28_31.
Машовець М. А. Особливості емоційно-ціннісного спілкування в сучасній українській сім'ї [Електронний ресурс] / М. А. Машовець, М. С. Науменко // Молодий вчений. — 2018. — № 8.1. — С. 80-84. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_8.
Рябокінь Н. О. Мовна одиниця «звертання»: основні аспекти лінгвістичного вивчення [Електронний ресурс] / Н. О. Рябокінь, О. А. Торба // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. — 2022. — № 2. — С. 14-24. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2022_2_4.
Чернікова О. І. Вербальний мем: лінгвістичний аспект [Електронний ресурс] / О. І. Чернікова // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Філологічна. — 2015. — Вип. 51. — С. 354-356. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_51_135.
Швець Г. Д. Мовленнєвий жанр жарту в лінгводидактичному аспекті [Електронний ресурс] / Г. Д. Швець // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. — 2016. — Вип. 28. — С. 144-153. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_28_18.

.: Розділ: Література :: 26.09.2024 12.12.03 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Катя із міста: Київ :: Запитання: 47918  
Катя запитує:
Доброго дня! Порекомендуйте про сучасний стан літератури для дітей, особливості видавничого асортименту в Україні. Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Катя! Перегляньте наступні джерела:
Баран У. Комунікація у літературі для дітей та юнацтва : моногр. / У. Баран. – Львів : Івано-Франківськ : Центр дослідження літ. для дітей та юнацтва, 2017. – 240 с.
Гавенко C. Кваліметричний аналіз поліграфічного виконання дитячих видань українського книжкового ринку / C. Гавенко, М. Мартинюк // Вісник Книжкової палати. – 2011. – № 2. – С. 15–17.
Горбачук М. Українська дитяча література від початку ХХ століття до сьогодення / М. Горбачук. - Київ : Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка НАН України, 2008.
Данилевська І. Література для дітей та молоді в Україні: історія та сучасність/ І. Данилевська. - Київ : Кальварія, 2019.
Кизилова В. Художня специфіка української прози для дітей та юнацтва другої половини ХХ століття : моногр. / В. Кизилова. – Луганськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2013. – 400 с.
Марченко Н. Видання для дітей як соціокультурний чинник збереження та трансформації нації / Н. Марченко // Дитяча книга і промоція читання в Східній Європі : зб. наук.-практ. ст. / упор. Е. Огар. – Київ : Грані-Т, 2012. – 192 с. – С. 95–106.
Огар Е. Дитяча література як об’єкт вивчення в українській науці кінця ХІХ–початку ХХ століття / Е. Огар // Поліграфія і видавнича справа. – 2012. – № 1 (57). – С. 30–38.
Огар Е. Дитяча книга: проблеми видавничої підготовки : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Львів : Аз-Арт, 2002.
Огар Е. Українське дитяче книговидання: старі проблеми у нових вимірах // Сучасні літературознавчі студії. - 2005. - Вип. 2: Дитина і світ: проблеми культурного діалогу.
Палійчук Р. Вплив суспільно-історичного становища в Україні на розвиток літератури для дітей кінця ХІХ – початку ХХ століття / Р. Палійчук // Вісник Книжкової палати. – 2017. – № 7. – С. 34–38.
Качак Т. Сучасна українська література для дітей та юнацтва як зміст літературної освіти [Електронний ресурс] / Т Качак // Гірська школа українських Карпат. - 2017. - № 17. - С. 161-165. - Режим доступу: http://lib.pnu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/2065/1/Качак Сучасна ДЛ як зміст ЛО.pdf.
Миколаєнко Н. Дитячі освітні видання: історія та класифікація [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Миколаєнко. – Житомир : Видавець О.О. Євенок, 2018. – 84 с. - Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/33097/1/Mykolainko_Osvitni vydannja_korr_16022018.pdf.
Петренко О. Видання для дітей [Електронний ресурс] / О. Петренко // Національна бібліотека України для дітей : [вебсайт]. - Електрон. дані. - Режим доступу: https://chl.kiev.ua/key/Books/ShowBook/845. - Назва з екрана.
Федорова В. Розвиток дитячої літератури в Україні [Електронний ресурс] / В. Федорова // Наука. Освіта. Молодь. - 2023. - С. 354-357. - Режим доступу: https://library.udpu.edu.ua/library_files/stud_konferenzia/2023/1/132.pdf.

.: Розділ: Література :: 22.09.2024 08.40.45 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Віка із міста: Рівне :: Запитання: 47913  
Віка запитує:
Доброго вечора! Допоможіть будь ласка підібрати літературу до теми: ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ, ВИЩОЇ ОСВІТИ. Дякую!
Наша відповідь:
Добрий день. Радимо вам таку літературу за вашим запитом:
Волкова Н. П. Формування професійних домагань майбутніх психологів у процесі вивчення дисципліни «Педагогіка та психологія вищої школи» [Електронний ресурс] / Н. П. Волкова, О. О. Лаврентьєва // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. — 2021. — № 2. — С. 164-176. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2021_2_20.
Ган Р. З. Психолого-педагогічне формування життєвої компетентності студента на практичних заняттях із дисципліни «Основи психології. Основи педагогіки» [Електронний ресурс] / Р. З. Ган, В. В. Пітулей // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Психологія. — 2020. — Вип. 11. — С. 28-31. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2020_11_7.
Загорулько М. О. Індивідуалізація процесу навчання психолого-педагогічних дисциплін як засіб формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. О. Загорулько // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2019. — № 65(2). — С. 43–47. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2019_65(2)__10.
Зимянський А. Р. Методи забезпечення практичної спрямованості викладання психологічних дисциплін для студентів-педагогів [Електронний ресурс] / А. Р. Зимянський // Габітус. — 2022. — Вип. 42. — С. 48-52. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_42_9.
Зимянський А. Р. Принципи та наукові підходи забезпечення практичної спрямованості викладання психологічних дисциплін для студентів педагогів [Електронний ресурс] / А. Р. Зимянський // Габітус. — 2022. — Вип. 40. — С. 88-93. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_40_15.
Луцик Г. Психолого-педагогічні потенціал дисципліни «Психологія важковиховуваності» в аспекті підготовки майбутніх психологів до роботи з підлітками девіантної поведінки [Електронний ресурс] / Г. Луцик // Психологія: реальність і перспективи. — 2021. — Вип. 16. — С. 128-134. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2021_16_18.
Міхеєва Л. В. Методи вивчення дисциплін педагогічного спрямування студентами спеціальності «практична психологія» [Електронний ресурс] / Л. В. Міхеєва // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. — 2012. — Вип. 18. — С. 295-302. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_18_39.
Олексюк О. Є. Формування та розвиток у студентів університету лідерських якостей у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін [Електронний ресурс] / О. Є. Олексюк // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2019. — № 4. — С. 134-138. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_4_26.
Пилипенко К. В. Використання нових інформаційних технологій у викладанні психологічних дисциплін майбутнім педагогам [Електронний ресурс] / К. В. Пилипенко // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. — 2015. — Вип. 5. — С. 115-120. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2015_5_24.
Савченко Н. В. Теоретичні аспекти психолого-педагогічної компетентності викладача закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Савченко // Інноваційна педагогіка. — 2021. — Вип. 34(2). — С. 116-120. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_34(2)__25.
Топузов О. Індивідуалізація навчання психолого-педагогічних дисциплін у процесі підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня освіти [Електронний ресурс] / О. Топузов, А. Чалий // Молодь і ринок. — 2023. — № 10. — С. 7-11. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_10_3.
Туркова Д. М. Психологічні, педагогічні та організаційні умови запровадження європейських стандартів підготовки майбутніх практичних психологів у системі вищої освіти України [Електронний ресурс] / Д. М. Туркова // Проблеми сучасної психології. — 2014. — Вип. 25. — С. 518-529. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_25_43.
Федорчук В. Ігрова діяльність як засіб активізації пізнавального інтересу під час вивчення психолого-педагогічних дисциплін у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Федорчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. — 2019. — Вип. 27. — С. 127-133. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_23.
Яценко В. В. Педагогічна майстерність викладання психолого-педагогічних дисциплін здобувачам освіти на сучасному етапі [Електронний ресурс] / В. В. Яценко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2021. — Вип. 83. — С. 238-245. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_83_51.

.: Розділ: Література :: 16.09.2024 23.11.36 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.180756 seconds