Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 45883
   


Автор вопроса: Аліна из города: Київ :: Вопрос: 47916  
Аліна спрашивает:
Доброго дня! Підкажіть літературу за темою Бібліотечні блоги та сторінки в соціальних мережах. Дякую.
Наш ответ:
Доброо дня! Перегляньте наступні джерела:
Бак О. В. Аналіз соціальних мереж із погляду найбільшої ефективності для просування бібліотеки в Інтернеті // Соціальні медіа для бібліотек : середовище, ресурс, сервіс : матер. круглого столу. - Харків, 2017. - С. 3–7.
Мар’їна О. Ю. Бібліотека в цифровому просторі : моногр. / Харків. держ. акад. культури. - Харків : ХДАК, 2017. - 326 с.
Кузнецова О. Ідентичність блога і ЗМІ / О. Кузнецова // Теле- та радіожурналістика. — 2013. — Вип. 12. — С. 117-123. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2013_12_36.
Бібліотечні блоги та сторінки в соціальних мережах [Електронний ресурс] : інформ. дайджест // Рівненська обласна бібліотека для дітей : [вебсайт]. - Електронні дані. - Режим доступу: https://rdobd.com.ua/2010/08/30/doc-91/. - Назва з екрана.
Виговська Н. Використання блогів у структурі традиційних медіа (на прикладі регіональних ЗМІ) [Електронний ресурс] / Н. Виговська // Магістеріум. Журналістика. — 2012. — Вип. 49. — С. 60-65. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Magisterium_j_2012_49_13.
Городенко Л. М. Концепція блогу як технології нових медіа [Електронний ресурс] / Л. М. Городенко // Current issues of mass communication. — 2014. — Issue 15. — С. 50-61. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2014_15_6.
Жигаліна О. О. Блог як гіпержанр інтернет-комунікації [Електронний ресурс] / О. О. Жигаліна // Психолінгвістика. — 2009. — Вип. 4. — С. 210-216. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2009_4_28.
Поліщук Т. Упровадження медіа-практик у роботу бібліотек для дітей та юнацтва [Електронний ресурс] / Т. Поліщук, О. Кравчук // Образ. - 2020. - Вип. 1. - С. 42-50. - Режим доступу: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34330/1/Obraz_133_2020_Polishchuk_Kravchuk.pdf.

.: Раздел: Библиотеки. Архивы :: 19.09.2024 15.11.09 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Печатная версия :.
 

Автор вопроса: Ольга из города: Хмельницький :: Вопрос: 47915  
Ольга спрашивает:
Доброго дня! Необхідна література на тему Віртуальний простір медіамистецтва – нове середовище буття
Наш ответ:
Добрий день, Ольго. Радимо скористатись такими джерелами інформації:

Веляник А. Мистецтво в розширеній реальності. Лекція Ульріха Шраута про XR-фестивалі [Електронний ресурс] /Андріана Веляник // Prodyktion [сайт]. – Режим доступу: https://pryvit.media/ article/xr-festivals/. –
Назва з екрана. – Дата звернення 19.09.2024.
Медіаарт. Мистецтво нових медіа [Електронний ресурс] / упоряд. І. Федорович. І., дизайн М. Асютін, С. Храмцов, М. Афанасєев. – Текст. дані. – Режим доступу: https://helsinki.org.ua/wp-content/uploads/2018/03/003.pdf. – Назва з екрана. – Дата звернення 19.09.2024.
Міщенко М. Мистецтво у просторі Всесвітньої мережі інтернет: практичні аспекти / Марина Міщенко // Культорологічна думка. – 2018. – №14. – С. 178 – 183. – Режим доступу: https://www.culturology.academy/wp-content/uploads/KD14_Mishchenko.pdf. – Електрон. версія друк. вид. – Назва з екрана. – Дата звернення 19.09.2024.
Носко К. Мистецтво, створене для Інтернету та з Інтернету: що ми знаємо про нет-арт / Катерина Носко [Електронний ресурс] / Катерина Носко // Суспільне культура [сайт]. – Режим доступу: https://suspilne.media/84766-mistectvo-stvorene-dla-internetu-ta-z-internetu-so-mi-znaemo-pro-net-art/. – Назва з екрана. – Дата звернення 19.09.2024.
Рубля Т. Мистецтво : підруч. інтегр. курсу 6 кл. закл. середньої заг. освіти / Тетяна Рубля, Тетяна Щеглова, Ірина Мед. – Харків: Ранок, 2013. – 212 с.
Саф'ян Д. Марек Холонєвський: «Нас “хакнув” Інтернет і “кешували” технології» [Електронний ресурс] / Дзвенислава Саф'ян // The Chaquers [сайт]. – Режим доступу: https://theclaquers.com/posts/5256/. – Назва з екрана. – Дата звернення 19.09.2024.
Стоян С. Медіатеорія та медіатехнології у сучасних арт-проєктах / Світлана Стоян // Художня культура. Актуальні проблеми. – 2019. – Вип. 15. Ч. 1. – С. 90-94. – Режим доступу: http://hudkult.mari.kiev.ua › article › view PDF. – Електрон. версія друк. вид. – Назва з екрана. – Дата звернення 19.09.2024.
Сучков Д. Медіа-мистецтво як тренд сучасної аудіовізуальної культури / Денис Сучков // Українська культура : минуле, сучасне, шляхи розвитку. – 2024 . – Том 48. – Режим доступу: https://zbirnyky.rshu.edu.ua/index.php/ucpmk/article/view/727. –– Назва з екрана. – Дата звернення 19.09.2024.
Хамула О. Г. Технології доповненої реальності в світі мистецтва / О. Г. Хамула С. М. Дорош, А. Т. Париляк. – Текст. дані. – Режим доступу: https://openarchive.nure.ua/server/api/core/bitstreams/4b8cc49b-1dcd-4123-a8ce-96710af5fc20/content. – Назва з екрана. – Дата звернення 19.09.2024.

.: Раздел: Культура. Искусство. Пресса :: 19.09.2024 13.45.51 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Печатная версия :.
 

Автор вопроса: Надія из города: Київ :: Вопрос: 47914  
Надія спрашивает:
Добрий день. Потрібна література про подолання дисграфії у дітей. Дякую
Наш ответ:
Добрий день, Надія. Радимо до опрацювання таку літературу:
Боднар Н. М. Корекційна робота із запобігання дисграфії в дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Н. М. Боднар // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. — 2015. — Вип. 33. — С. 6-11. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2015_33_4.
Годлевська В. Ю. Оптична дисграфія: поняття, корекція, профілактика [Електронний ресурс] / В. Ю. Годлевська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. — 2020. — № 61. — С. 13-18. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2020_61_4.
Гусєва О. Запобігаємо дислексії та дисграфії / О. Гусєва // Палітра педагога. — 2012. — № 4. — С. 16-23.
Гусєва О. Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття / О. Гусєва // Дошкільне виховання. — 2015. — № 5. — С. 32-33.
Журавльова Л. С. Науково-теоретичний аналіз сутнісних відмінностей поняття «дисграфія» [Електронний ресурс] / Л. С. Журавльова // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2017. — Вип. 10. — С. 106-116. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_10_12.
Журавльова Л. С. Особливості знань учителів щодо специфіки мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією [Електронний ресурс] / Л. С. Журавльова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2019. — Вип. 38. — С. 84-92. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2019_38_15.
Ковиліна В. Г. Профілактика дисграфії у дошкільників зі стертою формою дизартрії [Електронний ресурс] / В. Г. Ковиліна // Дидактика. — 2021. — Вип. 2. — С. 36-42. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/didac_2021_2_7.
Кресало А. А. Ігрові прийоми у роботі зі словом : попередження дисграфії в учнів молодших класів : скарбничка досвіду / А. А. Кресало // Розкажіть онуку. — 2019. — № 11. — С. 23-25.
Лещенко О. Г. Профілактика ознак дисграфії у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Г. Лещенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2023. — № 89. — С. 37-40. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2023_89_9.
Матвеєва Н. Теоретичні засади навчання молодших школярів з дисграфією [Електронний ресурс] / Н. Матвеєва // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. — 2021. — Вип. 4. — С. 223-230. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2021_4_28.
Махоня В. Теоретичні основи формування писемного мовлення у дітей молодшого шкільного віку. Сучасний погляд на дисграфію [Електронний ресурс] / В. Махоня // Актуальні питання гуманітарних наук. — 2018. — Вип. 19(1). — С. 186-189. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2018_19(1)__37.
Олійник І. До питання корекції дисграфії у дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / І. Олійник, Л. Тищенко, Л. Яценюк // Імідж сучасного педагога. — 2022. — № 3. — С. 91-94. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2022_3_17.
Чередніченко Н. В. Зміст та організація логопедичної роботи з подолання дисграфії у молодших школярів в умовах корекційного та інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / Н. В. Чередніченко, Л. В. Тенцер // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2019. — Вип. 13. — С. 312-324. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2019_13_28.
Шрамко Т. В. Засоби образотворчого мистецтва як метод формування оптико-просторових уявлень у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією [Електронний ресурс] / Т. В. Шрамко, О. П. Таран // Інноваційна педагогіка. — 2022. — Вип. 53(2). — С. 67-72. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_53(2)__16.
Якимчук Г. Порушення писемного мовлення : розпізнати й попередити / Г. Якимчук // Українська мова та література (Шкільний світ). — 2019. — № 1. — С. 36-42.

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 19.09.2024 10.00.15 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Печатная версия :.
 

Автор вопроса: Віка из города: Рівне :: Вопрос: 47913  
Віка спрашивает:
Доброго вечора! Допоможіть будь ласка підібрати літературу до теми: ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ, ВИЩОЇ ОСВІТИ. Дякую!
Наш ответ:
Добрий день. Радимо вам таку літературу за вашим запитом:
Волкова Н. П. Формування професійних домагань майбутніх психологів у процесі вивчення дисципліни «Педагогіка та психологія вищої школи» [Електронний ресурс] / Н. П. Волкова, О. О. Лаврентьєва // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. — 2021. — № 2. — С. 164-176. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2021_2_20.
Ган Р. З. Психолого-педагогічне формування життєвої компетентності студента на практичних заняттях із дисципліни «Основи психології. Основи педагогіки» [Електронний ресурс] / Р. З. Ган, В. В. Пітулей // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Психологія. — 2020. — Вип. 11. — С. 28-31. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2020_11_7.
Загорулько М. О. Індивідуалізація процесу навчання психолого-педагогічних дисциплін як засіб формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. О. Загорулько // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2019. — № 65(2). — С. 43–47. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2019_65(2)__10.
Зимянський А. Р. Методи забезпечення практичної спрямованості викладання психологічних дисциплін для студентів-педагогів [Електронний ресурс] / А. Р. Зимянський // Габітус. — 2022. — Вип. 42. — С. 48-52. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_42_9.
Зимянський А. Р. Принципи та наукові підходи забезпечення практичної спрямованості викладання психологічних дисциплін для студентів педагогів [Електронний ресурс] / А. Р. Зимянський // Габітус. — 2022. — Вип. 40. — С. 88-93. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_40_15.
Луцик Г. Психолого-педагогічні потенціал дисципліни «Психологія важковиховуваності» в аспекті підготовки майбутніх психологів до роботи з підлітками девіантної поведінки [Електронний ресурс] / Г. Луцик // Психологія: реальність і перспективи. — 2021. — Вип. 16. — С. 128-134. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2021_16_18.
Міхеєва Л. В. Методи вивчення дисциплін педагогічного спрямування студентами спеціальності «практична психологія» [Електронний ресурс] / Л. В. Міхеєва // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. — 2012. — Вип. 18. — С. 295-302. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_18_39.
Олексюк О. Є. Формування та розвиток у студентів університету лідерських якостей у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін [Електронний ресурс] / О. Є. Олексюк // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2019. — № 4. — С. 134-138. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_4_26.
Пилипенко К. В. Використання нових інформаційних технологій у викладанні психологічних дисциплін майбутнім педагогам [Електронний ресурс] / К. В. Пилипенко // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. — 2015. — Вип. 5. — С. 115-120. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2015_5_24.
Савченко Н. В. Теоретичні аспекти психолого-педагогічної компетентності викладача закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Савченко // Інноваційна педагогіка. — 2021. — Вип. 34(2). — С. 116-120. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_34(2)__25.
Топузов О. Індивідуалізація навчання психолого-педагогічних дисциплін у процесі підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня освіти [Електронний ресурс] / О. Топузов, А. Чалий // Молодь і ринок. — 2023. — № 10. — С. 7-11. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_10_3.
Туркова Д. М. Психологічні, педагогічні та організаційні умови запровадження європейських стандартів підготовки майбутніх практичних психологів у системі вищої освіти України [Електронний ресурс] / Д. М. Туркова // Проблеми сучасної психології. — 2014. — Вип. 25. — С. 518-529. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_25_43.
Федорчук В. Ігрова діяльність як засіб активізації пізнавального інтересу під час вивчення психолого-педагогічних дисциплін у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Федорчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. — 2019. — Вип. 27. — С. 127-133. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_23.
Яценко В. В. Педагогічна майстерність викладання психолого-педагогічних дисциплін здобувачам освіти на сучасному етапі [Електронний ресурс] / В. В. Яценко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2021. — Вип. 83. — С. 238-245. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_83_51.

.: Раздел: Литература :: 16.09.2024 23.11.36 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Печатная версия :.
 

Автор вопроса: Наталія из города: Київ :: Вопрос: 47912  
Наталія спрашивает:
Добрий день! Потрібна інформація з питання "Особливості мовленнєвого розвитку дітей переддошкільного віку".
Наш ответ:
Добрий день, Наталіє. Радимо скористатись такими джерелами інформації:
Аматьєва О. Говоримо виразно : діагностика і формування виразності мовлення старших дошкільнят / Олена Аматьєва // Дошкільне виховання. – 2019. – № 10. – С. 11-15.
Богуш А. Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах: підручник для студентів вищих навчальних закладів факультетів дошкільної освіти / А. Богуш. – Київ : Видавничий Дім Слово, 2010. – 304 с.
Гавриш Н. Художнє слово і дитяче мовлення / Н. Гавриш // Дитячий садок. – 2015. – №2. – С. 21-23.
Гавриш Н. Як змінювалися підходи до розвитку мовлення дітей : роль наукової школи Алли Богуш / Наталія Гавриш, Катерина Крутій // Дошкільне виховання. – 2019. – № 10. – С. 7-10.
Гончаренко А. Щоб дитина заговорила / А. Гончаренко // Дошкільне виховання. – 2015. –№ 3. – С. 23-25.
Іншакова І. Є. Ознаки та особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку // Дошкільна педагогіка. – 2023. – Том 57. – С. 217-220.
Коваленко А. Планета навпаки : мовна розвага для старших дошкільнят / Алла Коваленко // Дошкільне виховання. – 2012. – № 11. – С. 26-27.

Логвинчук С. Мовленнєва компетенція – засобами гри : ефективний досвід / Світлана Логвинчук// Дошкільне виховання. – 2016. – № 2. – С. 11-15.

Лямина Г. Вчимося говорити і спілкуватися / Г. Лямина // Дошкільне виховання. – 2006. – №4. – С. 105-112.

Мовленнєвий розвиток дитини [Електронний ресурс] // КЗО "НРЦ розвитку дитини дошкільного віку" [сайт]. – Режим доступу: https://rddv.dnepredu.com/uk/site/movlennevii-rozvitok-diti.html. – Назва з екрана. – Дата перегляду: 17.09.2024.

Мовленнєвий розвиток дошкільника [Електронний ресурс] // Заклад дошкільної освіти (ясла-садочок) №19 Прилуцької міської ради Чернігівської області [сайт]. – Режим доступу: http://pryluky-dnz19.cn.sch.in.ua/metodichna_vitaljnya/metodichni_rekomendacii/movlennyevij_rozvitok/. – Назва з екрана. – Дата перегляду: 17.09.2024.

Основні етапи розвитку мовлення в дітей [Електронний ресурс] // Розвиток дитини [сайт]. – Режим доступу: https://childdevelop.com.ua/articles/develop/4029/. – Назва з екрана. – Дата перегляду: 17.09.2024.

Піроженко Т. Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника / Тамара Піроженко. – Тернопіль : Мандрівець, 2010. – 152 с.

Позитивний вплив психолога на розвиток мовлення у дітей дошкільного віку
[Електронний ресурс] // Psyhologist [сайт]. – Режим доступу: https://psyhologist.com.ua/yak-pozitivno-vplivati-na-rozvitok-movlennya-u-ditej-doshkilnogo-viku-poradi-psixologa-navchannya-ta-rozvitok-ditej/. – Назва з екрана. – Дата перегляду: 17.09.2024.

Сучок Л. В. Розвиваємо. Виховуємо. Навчаємо : інтегровані заняття для дітей раннього віку / Л. В. Сучок // Бібліотечка вихователя дитячого садка. – 2011. – № 3 (березень). – С. 92-98.

Тур Л. В. Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників / Л. В. Тур. - Харків: Основа, 2016. – 160 с.

Чернiченко Л. А. Особливості впливу воєнних дій в Україні на мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку / Л. А. Чернiченко, Л. А. Лемещук // Актуальні питання у сучасній науці. – 2024. – № 2 (20). – С. 818-827.

Формування мовлення: етапи й рекомендації [Електронний ресурс] // Розвиток дитини [сайт]. – Режим доступу: https://childdevelop.com.ua/articles/develop/5909/. – Назва з екрана. – Дата перегляду: 17.09.2024.

.: Раздел: Прочее :: 16.09.2024 16.12.28 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
.: Печатная версия :.
 


Generated in 0.195583 seconds