Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46192
   


Автор запитання: Анастасія із міста: Київ :: Запитання: 48229  
Анастасія запитує:
Добрий день. Цікавить література про Лінгвосинергетику в сучасному мовознавстві. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Анастасіє. Література за вашим запитом:
Біскуб І. П. Синергетичні виміри сучасної лінгвістики : монографія / І. П. Біскуб, Е. В. Розвод, В. І. Шуліка; Волинський національний університет імені Лесі Українки. — Луцьк : Вежа-Друк, 2024. — 331 c.
Глущенко О. В. Дифтонги крізь призму діахронічної лінгвосинергетики [Електронний ресурс] / О. В. Глущенко // Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Сер. : Філологічні науки (мовознавство). — 2019. — № 12. — С. 35-38. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvddpufm_2019_12_9.
Глущенко О. В. Дифтонги крізь призму діахронічної лінгвосинергетики [Електронний ресурс] / О. В. Глущенко // Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Сер. : Філологічні науки (мовознавство). — 2019. — № 12. — С. 35-38. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvddpufm_2019_12_9.
Грані сучасної лінгвістики : монографія / О. Г. Фоменко, В. К. Харченко, М. Ф. Алефіренко [та ін.] ; Класич. приват. університет. — Запоріжжя : Класич. приват. ун-т, 2014. — 423 c.
Домброван Т. І. Евристичний потенціал лінгвосинергетики у дослідженні соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / Т. І. Домброван // Молодий вчений. — 2018. — № 9.1. — С. 39-43. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_9.
Єнікєєва С. М. Лінгвосинергетика як напрямок сучасного мовознавства [Електронний ресурс] / С. М. Єнікєєва // Сучасні дослідження з іноземної філології. — 2010. — Вип. 8. — С. 217-225. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sdzif_2010_8_36.
Лінгвосинергетика : підруч. для студентів філол. спец. ВНЗ / Л. С. Піхтовнікова, Т. І. Домброван, С. М. Єнікєєва, О. О. Семенець; ред.: Л. С. Піхтовнікова; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Харків, 2018. — 294 c.
Лучицький Р. Лінгвосинергетика як складова термінотворення [Електронний ресурс] / Р. Лучицький // Обрії. — 2013. — № 1. — С. 78-81. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2013_1_26.
Піхтовнікова Л. С. Витоки, основні положення, напрями і перспективи сучасної лінгвосинергетики (у науково-популярному викладі) [Електронний ресурс] / Л. С. Піхтовнікова // Нова філологія. — 2018. — № 73. — С. 95-101. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2018_73_17.
Стежко З. В. Методологічний потенціал лінгвосинергетики в репрезентації постмодерністських трансформацій української мови [Електронний ресурс] / З. В. Стежко, С. П. Римар // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія. — 2022. — Вип. 2. — С. 49-57. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmt_2022_2_9.
Сюта Г. Текст як поняття теорії лінгвосинергетики [Електронний ресурс] / Г. Сюта // Культура слова. — 2017. — Вип. 86. — С. 52-62. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kuls_2017_86_7.
Ходаковська Н. Г. Віршований текст як поняття теорії лінгвосинергетики [Електронний ресурс] / Н. Г. Ходаковська // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Філологія. — 2022. — Т. 25, № 2. — С. 101-112. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_fil_2022_25_2_11.
Ходаковська Н. Г. Віршований текст як поняття теорії лінгвосинергетики [Електронний ресурс] / Н. Г. Ходаковська // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Філологія. — 2022. — Т. 25, № 2. — С. 101-112. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_fil_2022_25_2_11.
Щербак Г. В. Теоретичні засади лінгвосинергетики [Електронний ресурс] / Г. В. Щербак // Нова філологія. — 2018. — № 74. — С. 108-112. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2018_74_23.

.: Розділ: Мовознавство :: 2.07.2025 09.17.27 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Надія із міста: Київ :: Запитання: 48228  
Надія запитує:
Добрий день. Досліджую таку тему і потребую літератури: Сутність та специфіка моральних почуттів. Дякую.
Наша відповідь:
Надіє, добрий день. Радимо вам таку літературу за вашим запитом:
Актаєва М. Г. Психологічні чинники формування громадянської відповідальності у юнацькому віці : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. Г. Актаєва; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — Київ, 2017. — 20 c.
Басюк Н. А. Моральні почуття старших дошкільників: підходи до розуміння / Н. А. Басюк // Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія / за заг. ред. В. Є. Литньова, Н. Є. Колесник, Т. В. Завязун. — Житомир, 2019 — С. 274-287.
Бех І. Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех // Рідна шк.. — 2014. — № 4/5. — С. 21-26.
Бех І. Д. Зростити моральну особистість – головна турбота / І. Д. Бех // Дошкільне виховання. — 2015. — № 4. — С. 6-8.
Вічалковська Н. Психологічний зміст морального в контексті особистісного розвитку молодшого школяра / Н. Вічалковська, О. Іванашко // Психол. перспективи : зб. наук. пр.. — 2018. — Вип. 32. — С. 49-59.
Кирноз Т. В. Культура спілкування між людьми : виховний захід. 10-11 кл. / Т. В. Кирноз // Виховна робота в школі. — 2020. — № 4. — С. 34-39.
Павлик Н. В. Психологія гармонізації характеру в юнацькому віці : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Н. В. Павлик; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. — Київ, 2017. — 43 c.
Свйонтик О. Виховання почуття відповідальності як прояву моральності [Електронний ресурс] / О. Свйонтик // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. — 2016. — Вип. 2. — С. 212–220. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2016_2(34)__24.
Турчин М. Я. Сутність моральних почуттів як регулятивних механізмів життєдіяльності людини [Електронний ресурс] / М. Я. Турчин // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. — 2014. — № 1. — С. 118-121. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2014_1_31.
Турчин М. Я. Сутність моральних почуттів як регулятивних механізмів життєдіяльності людини / М. Я. Турчин // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. — 2014. — № 1. — С. 118-121.
Уличний І. Л. Почуття провини та моральний розвиток особистості: психолого-педагогічні аспекти [Електронний ресурс] / І. Л. Уличний // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. — 2020. — Вип. 188. — С. 155-160. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_188_34.
Федорова М. А. Виховання моральної поведінки у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості : монографія / М. А. Федорова. — Житомир : Поліграф. центр ЖДУ, 2014. — 167 с.
Цілинко І. О. Особливості моральних почуттів особистості у драматичних ситуаціях : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / І. О. Цілинко ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. — Одеса, 2013. — 20 с. : рис., табл.
Цілинко І. О. Сутність та специфіка моральних почуттів особистості [Електронний ресурс] / І. О. Цілинко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. — 2014. — Вип. 1(1). — С. 98-102. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2014_1(1)__19.
Чуйко Г. В. Емпатія в контексті моральних почуттів [Електронний ресурс] / Г. В. Чуйко // Психологічний часопис. — 2018. — № 5. — С. 40-54. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2018_5_5.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 30.06.2025 15.07.15 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ольга із міста: Хмельницький :: Запитання: 48227  
Ольга запитує:
Добрий день. Цікавить література на тему: система художніх засобів психологізму у прозі українських письменників. Дякую.
Наша відповідь:
Ольго, добрий день. Радимо вам літературу за вашим запитом:
Бандура Т. Поетика психологізму в інтелектуальних оповіданнях В. Підмогильного «Добрий Бог», «Гайдамака» [Електронний ресурс] / Т. Бандура // Проблеми сучасного літературознавства. — 2014. — Вип. 19. — С. 202-208. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prsl_2014_19_24.
Басюк Л. М. Психологізм дитячих творів Миколи Вінграновського [Електронний ресурс] / Л. М. Басюк // Літературознавство. Фольклористика. Культурологія. — 2017. — Вип. 26. — С. 57-65. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lfk_2017_26_8.
Івасенко Т. Б. Психологізм оповідання Оксани Забужко «Сестро, сестро…» [Електронний ресурс] / Т. Б. Івасенко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. — 2021. — № 4. — С. 90-97. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2021_4_15.
Івашина О. О. Психологізм у творчості Марії Матіос: теоретичні та прикладні аспекти [Електронний ресурс] / О. О. Івашина // Закарпатські філологічні студії. — 2023. — Вип. 29(1). — С. 269-274. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2023_29(1)__52.
Костенко О. О. Категорія художнього психологізму: проблеми вивчення [Електронний ресурс] / О. О. Костенко // Література та культура Полісся. Серія : Філологічні науки. — 2017. — Вип. 86. — С. 140-149. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkpfil_2017_86_14.
Кузьміна І. Експресія та психологізм соціальних новел Василя Стефаника [Електронний ресурс] / І. Кузьміна // Молодь і ринок. — 2018. — № 5. — С. 124-128. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_5_24.
Лук’яненко О. Психологізм романної творчості В. Винниченка (на матеріалі романів «Сонячна машина», «Записки Кирпатого Мефістофеля») [Електронний ресурс] / О. Лук’яненко, С. Привалова // Українська література в загальноосвітній школі. — 2014. — № 1. — С. 25-27. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2014_1_9.
Ревуцька С. К. Психологізм та психоаналітична інтерпретація в оповіданнi Марка Вовчка «Маша» [Електронний ресурс] / С. К. Ревуцька // Наукові записки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Літературознавство. — 2021. — Вип. 1. — С. 128-145. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzl_2021_1_9.
Слюсар А. О. Про психологізм у «Чорній раді» П. О. Куліша [Електронний ресурс] / А. О. Слюсар // Вісник Одеського національного університету. Серія : Філологія. — 2020. — Т. 25, Вип. 1. — С. 26-30. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vonufil_2020_25_1_6.
Суворова Л. К. Психологізм малої прози М. Могилянського [Електронний ресурс] / Л. К. Суворова, С. Ю. Храпчук // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. — 2019. — Вип. 43(1). — С. 105-108. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2019_43(1)__27.
Федосій О. О. Особливості психологізму прозописьма Олександра Жовни [Електронний ресурс] / О. О. Федосій // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. — 2022. — Т. 33(72), № 3. — С. 241-246. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2022_33(72)_3_42.
Чорна Т. Психологізм роману П. Загребельного «Юлія, або Запрошення до самовбивства» [Електронний ресурс] / Т. Чорна // Проблеми сучасного літературознавства. — 2013. — Вип. 17. — С. 176-184. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prsl_2013_17_19.

.: Розділ: Література :: 30.06.2025 08.47.37 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Любов із міста: Київ :: Запитання: 48226  
Любов запитує:
Добрий день. підберіть літературу бажано в електроному доступі на тему: Психодрама (особливості емоційного інтелекту підлітків засобам психодрами).
Наша відповідь:
Добрий день. Література за вашим запитом:
Богдан Т. В. Діагностика і корекція в різних теоретичних підходах до психодрами [Електронний ресурс] / Т. В. Богдан // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. — 2012. — Вип. 36. — С. 66-70. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2012_36_10.
Бочаріна Н. О. Психологічний супровід розвитку емоційного інтелекту підлітків [Електронний ресурс] / Н. О. Бочаріна, Ю. М. Філіповська // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). — 2023. — № 16. — С. 395-408. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_16_37.
Гандзілевська Г. Б. Застосування психодраматичних прийомів для оптимізації дитячої обдарованості [Електронний ресурс] / Г. Б. Гандзілевська // Наукові записки [Національного університету «Острозька академія»]. Серія : Психологія і педагогіка. — 2012. — Вип. 19. — С. 63-66. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2012_19_15.
Іванова Є. О. Психологічні умови розвитку емоційного інтелекту підлітків [Електронний ресурс] / Є. О. Іванова // Український психологічний журнал. — 2017. — № 2. — С. 23-36. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukpsj_2017_2_4.
Кошова І. В. Робота з темою образи в психодраматичній групі [Електронний ресурс] / І. В. Кошова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. — 2022. — Вип. 1. — С. 18-25. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2022_1_5.
Маннапова К. Р. Метод психодрами у формуванні життєстійкості студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / К. Р. Маннапова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. — 2019. — Вип. 3. — С. 86-93. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2019_3_14.
Пангелова Н. Вікові особливості фізичного та психоемоційного стану молодших підлітків [Електронний ресурс] / Н. Пангелова, Р. Рижик // Спортивний вісник Придніпров’я. — 2022. — № 3. — С. 113-121. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2022_3_12.
Прохненко Ю. О. Матеріал: особливості розвитку емоційного інтелекту (EQ) у підлітковому віці [Електронний ресурс] / Ю. О. Прохненко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/soblivosti-rozvitku-emocijngo-intelektu-eq-u-pidlitkovomu-vici-493745.html. — Дата звернення: 30.06.2025.
Фіщіна Г. О. Психодрама як засіб творчого вираження емоції [Електронний ресурс] / Г. О. Фіщіна // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. — 2010. — 2010. — С. 225-231. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2010_2010_36.
Хомчук О. П. Особливості психоемоційних станів підлітків [Електронний ресурс] / О. П. Хомчук, Т. І. Пономаренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Психологія. — 2024. — Вип. 1. — С. 109-113. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuups_2024_1_22.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 30.06.2025 08.34.03 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Андрій із міста: Київ :: Запитання: 48225  
Андрій запитує:
Добрий день. Чи є у бібліотеці книга: Білла Ґейтса Як відвернути кліматичну катастрофу?. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Андрію! У фонді Національної бібліотеки України для дітей є книга за вашим запитом. Чекаємо Вас за адресою вулиця Януша Корчака, 60, щоденно, окрім суботи.
Ґейтс Б. Як відвернути кліматичну катастрофу : де ми зараз і що нам робити далі / Б. Ґейтс ; пер. з англ. Ю. Костюк. — Київ : Лабораторія : MMXXI, 2021. — 236 с. : іл.

.: Розділ: Загальні :: 26.06.2025 15.33.48 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.147499 seconds