Дискусійний клуб
Запрошуємо до дискусійного клубу «Ключа»! Правила форуму дивіться тут.
Дискусійний клуб / Новини / Майстер-клас із рецензування для дітей «КЛЮЧове питання - Що читати!!!»
Майстер-клас із рецензування для дітей «КЛЮЧове питання - Що читати!!!» |
|
---|---|
![]() |
15 жовтня (субота) у 4 залі Музею (ІІ поверх) упродовж години (13.00-14.00) автор-організатор КЛЮЧа Наталя Марченко у межах Азбукового Королівства Магів і Янголів вестиме майстер-клас із рецензування книжок для дітей – «КЛЮЧове питання - Що читати!!!» Допомагати їй в цьому будуть кращі сучасні «дитячі» літературні критики, члени Центру дослідження літератури для дітей і юнацтва. Майстер-клас розрахований як на тих, хто любить читати, так і на тих, хто терпіти не може це «нуднее» заняття. Навіть мами чи бабусі, які прийдуть зі своїми читаючими, але ще «неписьменними» внуками й дітками, зможуть взяти участь у роботі. Робота планується під лозунгами: «Тебе нудить від читання? - Ти «проковтнув» не ту книжку!!!» «Знайшов гарну книжку - розкажи другові!» «Інколи дочитувати книжки за батьками - те саме, що доношувати їхні штани» «Будь відповідальним – спасай молодших від поганих книжок!» Усі, хто «не переварює» книжок чи, навпаки, смакує ними щодня, зможуть висловитися. Ті, хто лише трішки навчився писати, матимуть змогу скористатися різноманітними шаблонами та алгоритмами. А за тих, хто навчився лише слухати, можуть писати бабусі чи мами. Ті, хто не вкладеться в час чи захопиться вдячною справою рецензування надовше, зможуть завершити роботу вдома й надіслати її на адресу Музею чи КЛЮЧа впродовж трьох наступних днів. Кращі роботи будуть опубліковані на КЛЮЧі та надіслані авторам відрецензованих книжок. |
![]() |
|
![]() |
Нижче я вміщу зразки "шаблонів" для написання "рецензій" дітьми. Вони розраховані на тих, хто любить читати, й тих, хто читати не любить. А також для позитивного чи негативного відгуку.
РЕЦЕНЗІЯ на книжку_________________________________________________ ______________________________________________________________
Я не люблю читати, бо це ___________________________________ Мені більше подобається___________________________________. Але якось________________________________________________, і читання видалося цікавим заняттям, бо було дуже__________________________ ______________________________________________________________ Книжка з‘явилася у видавництві______________________. Я _____ ______________________________________________________________ У цій книжці розповідається про _________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________ Головні герої__________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ Особливо мені сподобалося, що__________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ Щодо ілюстрування, то _________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ Думаю, автор хотів сказати, що___________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ Цю книжку варто читати тим, хто_________________________ __________________________________________________________ |
![]() |
|
![]() |
Це зразки шаблонів, які я готувала до майстер-класу (крапки слід замінити потрібною кількістю лінійок для письма). РЕЦЕНЗІЯ на книжку… Я люблю читати, бо… Особливо мені подобаються книжки про…, бо…. Але найкраща з усіх прочитаних мною книжок – … Вона з‘явилася на світ у видавництві…, книжки якого… Це розповідь про… Головні герої… Особливо мені сподобалося, що… Щодо ілюстрування, то … Думаю, автор хотів сказати, що… Цю книжку варто читати тим, хто… |
![]() |
|
![]() |
РЕЦЕНЗІЯ на книжку… Читання – моя улюблена справа! Інколи мені з книжками навіть цікавіше, ніж з однокласниками! Але серед книжок, як і серед людей, цілком можна натрапити на щось невартісне чи навіть нікчемне. Так, мені довелося зіткнутися з книжкою…, видрукуваною видавництвом…, про яке раніше я… Можливо, комусь вона й подобається, але мені розповідь про…. видалася страшенно… Гадаю, … Головні герої… Особливо мене дратувало, що… Щодо ілюстрування, то … Думаю, автор намагався… Я б нікому не ради__ читати цю книжку, бо…. |
![]() |
|
![]() |
РЕЦЕНЗІЯ на книжку… Я не люблю читати, бо це … Мені більше подобається…. Але якось…, і читання видалося цікавим заняттям, бо було дуже…. Книжка з‘явилася у видавництві…. Я … У цій книжці розповідається про …. Головні герої… Особливо мені сподобалося, що… Щодо ілюстрування, то … Думаю, автор хотів сказати, що… Цю книжку варто читати тим, хто…. |
![]() |
|
![]() |
РЕЦЕНЗІЯ на книжку…
Я люблю…, а не читати! Бо ніколи не знаєш, чи варта книжка потраченого на неї часу. Скажімо, якось… поради__ мені прочитати книжку…., яка …. Але мені вона видалася просто ….. Книжка вийшла у видавництві….., про яке я… Автор взявся розповідати про…, але… Головні герої… Особливо мене дратувало, що… Щодо ілюстрування, то … Думаю, автор намагався… Я нікому не ради__ би читати цю книжку, бо… |
![]() |