Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45893
   


Автор запитання: Юлія із міста: Кременчуг :: Запитання: 36230  
Юлія запитує:
Добрий день! Допоможіть підібрати літературу до курсової роботи з методики викладання укр. мови та читання на тему:"Форми перевірки усвідомленого прочитаного в початкових класах". Дякую!
Наша відповідь:
Юліє, добрий день! Радимо використати такі матеріали:

Вашуленко, Оксана. Оцінювання читацької компетентності молодших школярів // Початкова школа. - 2007. - № 12. - С. 16-20. - Бібліогр.: с. 20.

Волошина Г.П. Особливості уроків читання та літературознавча пропедевтика у початковій школі. посіб. для студентів та учителів почат. кл. – Умань,2011. – 126 с
http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream/6789/325/1/Osoblyvosti_urokiv_chytannia.pdf

Ґудзик І.П. Читання вголос та читання мовчки // Початкова школа. - 1991.-№4.-С.22-26.

Ґудзик І.П. Чи треба вчити молодших школярів читати невідомий текст? // Початкова школа. - 1991. - №3. - с.4-6.

Головко, Інна.Тестові та творчі завдання для проведення тематичної перевірки знань з читання, 3 клас // Початкова школа. - 2010. - № 10. - С. 17-22.

Жиганова О. Навчання правильного, свідомого, виразного читання // Початкова освіта(Шк.світ) . - 2004. - № 4. - с.7-9.

Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи : Методичні рекомендації // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2002.- 39-40. - С.2-122.

Курпіта В .1. Ефективні методи і прийоми удосконалення навички читання // Початкове навчання та виховання. - 2005. - № 29-30. - с.38-46.

Лобчук, Олена. Усвідомлення прочитаного на уроках мови : методика навчання / Лобчук, Олена // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 14-16. - Бібліогр.: с. 16.

Методичні рекомендації щодо усного і писемного мовлення молодших школярів. Норми оцінювання знань, умінь і навичок / A.M. Заїка. - К.: Магістр. - 2000. - 88 с.

Міністерство освіти і науки України. Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи : наказ Міністерства освіти і науки України, 20 серп. 2008 р. // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2008. - № 37-38. - С. 3-93.

Науменко В.О. Формування навичок читання // Початкова школа. - 1991. -№ 4.-с.34-38.

Паламарчук Л. Формування та удосконалення навичок читання // Початкова освіта (Шк.світ) . - 2004. - № 2. - с.6-10.

Пришвін М. Яким повинно бути читання в початкових класах // Початкова освіта (Шк.світ) . - 2002. - № 8. - с.4-5.

Савченко О.Я. Методика читання у початкових классах.- К.: Освіта, 2007.- 250 с.

Сучасні вимоги до читацьких умінь. Міжнародний досвід їх вимірювання / підгот. Л. А. Колосай // Шкільна бібліотека плюс. - 2009. - № 8. - С. 13-17.

Бартош В. Формування навичок читання учнів молодших класів.
http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/formuvannya-navichok-chitannya-uchniv-molodshikh-k.html

Вивчення стану навичок читання молодших школярів. Причини відставання, шляхи усунення
http://allref.com.ua/skachaty/Vivchennya_stanu_navichok_chitannya_molodshih_shkolyariv|_Prichini_vidstavannya_shlyahi_usunennya/

Гургач Н. Методика роботи над науково-художніми текстами у початкових класах
http://ua-referat.com/Методика_роботи_над_науково-художніми_текстами_у_початкових_класах

Давиденко Т.В. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ БАЖАННЯ І ВМІННЯ НАВЧИТИСЬ ЧИТАТИ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
http://novyn.kpi.ua/2009-3-1/06_Davidenko.pdf

Заїка О.Формування навички свідомого читання у молодших школярів як передумова успішного навчання в основній школі
http://www.ukrlit.vn.ua/article1/1797.html

Кузнецова Н.В.. ФОРМУВАННЯ ЯКОСТЕЙ ЧИТАННЯ ЯК МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ( крізь призму спадщини В.О. Сухомлинського)
http://awqust.com/index_1_view.php?id=54

Навчити дітей добре читати – одне із найважливіших завдань школи.
http://www.teacherjournal.com.ua/shkola/klasnomu-keirvniku/12150-opis-pedagogchnogo-dosvdu.html

Проблемні аспекти формування навичок читання у молодших школярів
http://ua-referat.com/Проблемні_аспекти_формування_навичок_читання_у_молодших_школярів

Цалапова О. М., Закірко Г. Я. ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС РОБОТИ НАД ХУДОЖНІМ ТЕКСТОМ
http://www.rusnauka.com/6_PNI_2013/Pedagogica/3_129980.doc.htm

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 2.03.2015 11.05.07 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.156152 seconds